چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تاریخچه لوگو هرمس

۸ بازديد
 
البته خانه مد مانند گذشته برای یک گروه هدف خاص کالا تولید می کند. هرمس این روزها کیف‌های معروف، دستمال‌های ابریشمی، کفش‌ها، انواع لباس‌ها و لوازم جانبی تولید می‌کند. طراحان این شرکت به دنبال الهام گرفتن در هنر هستند. خوب، واضح است که چرا هرمس یک برند نمادین است. و ما قصد داریم بیشتر در مورد هویت آن به شما بگوییم.
برای ساخت لوگو آنلاین به بیزگو مراجعه کنید.
 
معنی و تاریخچه لوگو هرمس 
این شرکت در قرن 19 تاسیس شد. در ابتدا، کالاهای سواری مانند بند یا کیف های منحصر به فرد را طراحی کرد. و یک روز مشخص شد که سهام باید گسترش یابد. این شرکت به افتخار تیری هرمس که همچنین موسس آن بود نامگذاری شده است. شرکتی با چنین نامی می تواند از خدای هرمس در لوگوی خود استفاده کند. نشان هرمس نشان می دهد که این شرکت تولید کننده لوازم جانبی کالسکه برای اشراف است. 
تکامل لوگو هرمساولین لوگوی هرمس 
با این حال، اولین نشان هرمس برای چشم بسیار دلپذیر و مشهود بود زیرا بر شکل فعالیت شرکت تأکید داشت. یک مربی نفیس، یک اسب مرتب و منظم که در بند آن قفل شده است، و یک آقای ظریف که در کنار آن ایستاده است، مهمترین جزئیات در لوگو هستند. همچنین نام یک برند و شهر مبدا زیر آن نشان داده شده است. لوگوی هرمس پاریس با گذشت قرن ها کمی تغییر کرده است.در واقع، کیفیت گرافیکی و وضوح خطوط احتمالاً قابل توجه ترین تغییرات در اینجا هستند. همچنین برخی از تنوع های قدیمی وجود داشت. تمام لوگوی هرمس بافته شده بود تا تصویری پیچیده با یک "H" در وسط ایجاد کند. همانطور که می دانیم، همه این حلقه ها و بریدگی ها می توانند در موارد معدودی مفید باشند. کاری که آنها در بیشتر موارد انجام می دهند، خراب کردن ایده ها و تصاویر طراحان است. با این حال، یک شرکت لوکس با ریشه های تاریخی چنین راه حلی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
 فونت لوگو
لوگوی هرمس از فونت "Memphis Bold" استفاده می کند که توسط رودولف ولف اختراع شده است.
 فونت لوگوی هرمس 
تناسب اندام این روزها مرسوم است. به همین دلیل است که چنین لوگوی اصیل و ظریف هرمس اغلب فقط تا حدی استفاده می شود. تنوع فقط شامل یک کتیبه است. و البته دارای یک فونت اصلی است. این نشان دهنده جایگاه و منحصر به فرد بودن برند است. فونت لوگوی هرمس همان نام شرکت را دارد. این دارای بریدگی‌های آشکاری است که ممکن است قدیمی به نظر برسند، اما بیایید ریشه‌های نام تجاری را فراموش نکنیم، زیرا این حرکت را با توجه به شرایط عالی می‌کند.
 نماد
Coach-and-Pair ادای احترام به گذشته شرکت است. تمام تجهیزات مرتبط برای چندین سال ایده اصلی کسب و کار بود. مطمئناً همه اینها امروزه اهمیت چندانی ندارد. با این حال، استایل ظریف برند هرمس امتحان خود را پس داده است. به همین دلیل است که نماد کالسکه، حتی به شرطی که اکثر مردم آن را دریافت نکنند، همچنان در لوگوی هرمس باقی می ماند. 
رنگ لوگوی هرمس 
یک انتخاب رنگ تمایل به تک رنگ دارد، در عین حال دارای رنگ نارنجی روشن است. پکیج معروف پرتقال در بین همه مد فروشان معروف است. آنها گاهی اوقات همه لوگوها را به رنگ نارنجی روشن طراحی می کنند یا نشان سفید را روی زمینه نارنجی قرار می دهند. اگر می‌خواهید ببینید که این نشان در پس‌زمینه‌ای متفاوت چگونه خواهد بود، ارزش بارگیری لوگوی هرمس را با فرمت png دارد.این شرکت واقعاً انتخاب رنگ را گرامی می دارد. و فقط از رنگ های طبیعی استفاده می کنند. به عنوان مثال، هر لایه رنگی دستمال گردن ابریشمی چند روز طول می کشد تا خشک شود. و گاهی اوقات طراحان سالها وقت صرف ساختن یک الگوی جدید کردند. همچنین، یک سایه رنگی موجود بیش از چند هزار گزینه دارد. پیچیده ترین الگوی روسری شامل چهل سایه است. ناگفته نماند که هر کدام دست ساز هستند. 
نشان
نشان هرمس 
بدیهی است که لوگوی هرمس نمونه کاملی از یک لوگوی قابل تشخیص است. با این وجود، طراحان اغلب آن را روی لباس نمی‌گذارند. آنها فقط "H" را روی آن قرار می دهند. این یک راه حل عالی برای کفش سگک دار یا چرمی است. و می تواند به یک جزئیات شیک در پشت کیف تبدیل شود. نشان برند هرمس یادآور ریشه های اشرافی این شرکت است و حاکی از سطح لوکسی از کالاهای تولیدی است. و این فقط یک افسانه یا شایعات نیست زیرا هر مورد توسط متخصصان باتجربه ساخته شده است. همچنین به این معنی است که هر مورد یک و تنها است.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.