چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

گرانترین لوگوهای جهان

۸ بازديد

گران ترین لوگوهایی که تا به حال ایجاد شده اند اغلب با قیمت تکان دهنده ای همراه هستند. بسیاری از مردم لوگوها را نقطه اوج ساده ای از اشکال و رنگ ها می دانند. با در نظر گرفتن این موضوع، درک اینکه چرا یک شرکت ممکن است تصمیم بگیرد میلیون‌ها دلار صرف یک تصویر کند، دشوار است.

 

با این حال، واقعیت این است که لوگوی مناسب - حتی یک لوگوی فوق‌العاده گران قیمت - اغلب هزینه‌های خود را می‌پردازد.

درباره تفاوت آرم و لوگو و همچنین علت تغییر لوگوی گوگل در بیزگو بیشتر بخوانید.

 

در دنیای تجارت رقابتی امروزی، برند شما یکی از عناصر کلیدی است که شما را از رقبا متمایز می کند. مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چقدر عالی باشند، هویت برند شما تعیین می کند که آیا با مخاطبان خود طنین انداز می شوید و وفاداری ایجاد می کنید.

 

در حالی که یک برند عالی بیشتر از طراحی لوگوی خوب وجود دارد، نماد یا نماد کسب و کار شما اغلب اولین چیزی است که مشتریان هنگام تعامل با شرکت شما می بینند. اغلب تعیین می کند که آیا مشتریان به برند شما توجه کنند یا خیر، و آیا تصمیم دارند با سازمان شما تعامل بیشتری داشته باشند.

طراحی اشتباه لوگو می تواند باعث شود مشتریان خود را قبل از اینکه فرصتی برای بررسی محصولات و خدمات شما داشته باشند از دست بدهید. با در نظر گرفتن این موضوع، درک اینکه چرا برخی از شرکت‌های بزرگ صرفاً برای ایجاد تصویر برند مناسب هزینه می‌کنند، آسان‌تر است. امروز، ما گران‌ترین لوگوهای جهان را بررسی می‌کنیم، از کجا آمده‌اند، و چه زمانی منطقی است که برای لوگوی خود بیشتر هزینه کنید. گران ترین لوگوی دنیا کدام است؟بنابراین، گران ترین طراحی لوگو که تا به حال ایجاد شده است چیست؟ در نهایت، دانستن پاسخ این سوال به طور قطع دشوار است.
هر شرکتی به طور خودکار اطلاعات مربوط به هزینه های برند خود را به اشتراک نمی گذارد. با این حال، می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به برخی حلقه‌های برندسازی بیندازیم تا تخمین بزنیم که برخی از لوگوهای اصلی ممکن است چقدر هزینه داشته باشند. گران ترین لوگوهاشرکتی که معمولاً به عنوان گران‌ترین لوگوی برند در نظر گرفته می‌شود، سیمانتک است. مردم می گویند که این شرکت فناوری 1.28 میلیارد دلار برای برند فعلی خود هزینه کرده است. با این حال، شایان ذکر است که این برچسب قیمت به طور خاص برای لوگوی سیمانتک نبود.
 در عوض، این عدد به قیمتی که Symantec برای برند "VeriSign" در سال 2010 پرداخت کرد، اشاره دارد. هنگام خرید VeriSign، Symantec کنترل تمام ایده‌ها، منابع و مالکیت معنوی سازمان را به دست آورد. این شامل لوگوی موجود VeriSign - یک نماد علامت چک شناخته شده است. تیک ایجاد شده توسط VeriSign در زمان خرید مورد تحسین قرار گرفته بود. مشتریان قبلاً تصویر را با اعتبار و قابلیت اطمینان مرتبط می‌دانند و آن را به یک مکمل ایده‌آل برای استراتژی برندسازی سیمانتک تبدیل می‌کنند. سیمانتک برای تقویت تصویر خود از قابلیت اعتماد، علامت VeriSign را به لوگوی خود اضافه کرد و نسخه جدید مارک تجاری متولد شد. از آنجایی که سیمانتک نمی‌توانست بدون خرید VeriSign از علامت چک در ابتکار برندسازی خود استفاده کند، به راحتی می‌توان تمام هزینه‌های خرید را به هزینه لوگو نسبت داد.
با این حال، شایان ذکر است که عناصر دیگری نیز در این معامله گنجانده شده است.گران ترین لوگوها در تاریخ برندینگداستان سیمانتک به ما نشان می دهد که اغلب برای یک لوگوی گران قیمت بیشتر از پرداخت به یک طراح وجود دارد. دسترسی به برخی از گران‌ترین لوگوهای جهان میلیون‌ها دلار هزینه دارد، زیرا آنها به عنوان بخشی از یک بسته بسته ارائه شده‌اند. این نمادهای برند در خرید کل هویت برند یا تجارت گنجانده شده است. در حالی که صرف هزاران یا میلیون ها دلار به تنهایی برای یک لوگو امری غیرمعمول نیست، اغلب عوامل دیگری در تعیین میزان هزینه یک «تصویر برند» دخیل هستند. برای اینکه دید بهتری از برخی از گران‌ترین لوگوهای اطراف به شما ارائه دهیم، اجازه دهید به ده فهرست برتر نمادهای چشمگیر و گران قیمت بپردازیم. گران ترین لوگوها
10. آرم شهر ملبورن: 240000 دلارشهرها و شهرها گاهی اوقات تمایل بیشتری دارند تا کمی بیشتر برای لوگوی خود هزینه کنند. به هر حال، تصویر مناسب برای موقعیت مکانی شما می تواند الهام بخش گردشگری باشد، که اغلب سالانه میلیون ها درآمد ایجاد می کند. ملبورن در سال 2009 تصمیم گرفت لوگوی قدیمی خود را با ظاهر هنری "M" به روز کند. به گفته گروه دولتی طراحی لوگوی ملبورن، این شهر در حال تکامل است و به تصویر جدیدی نیاز دارد تا به آن کمک کند به عنوان یک مکان "مد روز" و "پیشرو" برجسته شود. تصویر به دست آمده توسط دفتر Sydney Landor Associates ایجاد شد و در واقع تعدادی رنگ و الگوی مختلف را برای شهر به نمایش گذاشت.9. لوگوی قلب بلفاست: 530000 دلارنمونه دیگری از شهری که مایل است کمی بیشتر برای طراحی لوگوی گران قیمت هزینه کند، بلفاست است. طبق گزارش بلفاست تلگراف، لوگوی بلفاست طراحی شده در سال 2008 حدود 430000 پوند (530000 دلار) هزینه داشت و 15 ماه تحقیق طول کشید. این تصویر ساده اما مؤثر شکل حرف B را به خود گرفت و آن را با یک قلب ترکیب کرد تا هویتی دلپذیر و دلسوزانه را برای شهر منتقل کند. قابل ذکر است که این طرح ظاهراً به عنوان "طرح B" انتخاب شد، پس از اینکه شهردار شهر اولین لوگو را رد کرد. جالب اینجاست که بلفاست از آن زمان لوگوی خود را دوباره به روز کرده است. تصویر جدید اکنون به جای قلب شکل "ستاره‌باران" را نشان می‌دهد.
 گران ترین لوگوها8. لوگوی المپیک 2012 لندن: 645645 دلاربر اساس کتاب رکوردهای جهانی گینس، لوگوی المپیک 2012 لندن گران ترین نمادی بود که تا کنون برای جشن های المپیک ساخته شده است. اگرچه این طرح در ابتدا با بحث‌هایی مواجه شد، اما به تصویری نمادین برای جامعه ورزشی تبدیل شد. این تصویر با هزینه هنگفت 400000 پوند (645645 دلار) توسط مشاوران برند Wolff Olins تهیه شده است. به گفته سازنده، الهام بخش این لوگو، سبک هنری کوبیسم معروف در لندن بود. طراح همچنین می‌خواست معماری تند و جسورانه لندن را به بینندگان یادآوری کند. لوگوی انتزاعی ممکن است برای عموم جذاب نباشد، اما برگزارکنندگان بازی گفتند که این لوگو پر جنب و جوش و پویا بود.7. تغییر برند لوگوی پپسی: 1 میلیون دلاراولین لوگوی میلیون دلاری ما در این لیست، طراحی مجدد پپسی آن را به یکی از گران ترین لوگوهای تمام دوران تبدیل کرد. در مبارزه برای برجسته شدن در بازار شلوغی که سازمان‌های معروف دیگری مانند کوکاکولا بر آن تسلط داشتند، پپسی مایل بود برای لوگوی مناسب هزینه بیشتری بپردازد. قابل ذکر است که این شرکت در طول سال ها چندین بار لوگوی خود را دوباره طراحی کرد و رنگ ها و سبک ها را آزمایش کرد. لوگوی میلیون دلاری توسط پیتر آرنل، از گروه برندسازی آرنل ساخته شده است. مسطح و مینیمالیست، این تصویر برای برجسته کردن ماهیت مدرن و آرام برند طراحی شده بود. حروف بزرگ با حروف کوچک جایگزین شدند و منحنی های تصویر اصلاح شدند. در حالی که ممکن است لوگوی جدید پپسی اجازه نداده باشد که از کوکاکولا پیشی بگیرد، اما به طور گسترده به عنوان یک موفقیت بزرگ در برندسازی شناخته می شود.

تاریخچه لوگو هرمس

۷ بازديد
 
البته خانه مد مانند گذشته برای یک گروه هدف خاص کالا تولید می کند. هرمس این روزها کیف‌های معروف، دستمال‌های ابریشمی، کفش‌ها، انواع لباس‌ها و لوازم جانبی تولید می‌کند. طراحان این شرکت به دنبال الهام گرفتن در هنر هستند. خوب، واضح است که چرا هرمس یک برند نمادین است. و ما قصد داریم بیشتر در مورد هویت آن به شما بگوییم.
برای ساخت لوگو آنلاین به بیزگو مراجعه کنید.
 
معنی و تاریخچه لوگو هرمس 
این شرکت در قرن 19 تاسیس شد. در ابتدا، کالاهای سواری مانند بند یا کیف های منحصر به فرد را طراحی کرد. و یک روز مشخص شد که سهام باید گسترش یابد. این شرکت به افتخار تیری هرمس که همچنین موسس آن بود نامگذاری شده است. شرکتی با چنین نامی می تواند از خدای هرمس در لوگوی خود استفاده کند. نشان هرمس نشان می دهد که این شرکت تولید کننده لوازم جانبی کالسکه برای اشراف است. 
تکامل لوگو هرمساولین لوگوی هرمس 
با این حال، اولین نشان هرمس برای چشم بسیار دلپذیر و مشهود بود زیرا بر شکل فعالیت شرکت تأکید داشت. یک مربی نفیس، یک اسب مرتب و منظم که در بند آن قفل شده است، و یک آقای ظریف که در کنار آن ایستاده است، مهمترین جزئیات در لوگو هستند. همچنین نام یک برند و شهر مبدا زیر آن نشان داده شده است. لوگوی هرمس پاریس با گذشت قرن ها کمی تغییر کرده است.در واقع، کیفیت گرافیکی و وضوح خطوط احتمالاً قابل توجه ترین تغییرات در اینجا هستند. همچنین برخی از تنوع های قدیمی وجود داشت. تمام لوگوی هرمس بافته شده بود تا تصویری پیچیده با یک "H" در وسط ایجاد کند. همانطور که می دانیم، همه این حلقه ها و بریدگی ها می توانند در موارد معدودی مفید باشند. کاری که آنها در بیشتر موارد انجام می دهند، خراب کردن ایده ها و تصاویر طراحان است. با این حال، یک شرکت لوکس با ریشه های تاریخی چنین راه حلی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
 فونت لوگو
لوگوی هرمس از فونت "Memphis Bold" استفاده می کند که توسط رودولف ولف اختراع شده است.
 فونت لوگوی هرمس 
تناسب اندام این روزها مرسوم است. به همین دلیل است که چنین لوگوی اصیل و ظریف هرمس اغلب فقط تا حدی استفاده می شود. تنوع فقط شامل یک کتیبه است. و البته دارای یک فونت اصلی است. این نشان دهنده جایگاه و منحصر به فرد بودن برند است. فونت لوگوی هرمس همان نام شرکت را دارد. این دارای بریدگی‌های آشکاری است که ممکن است قدیمی به نظر برسند، اما بیایید ریشه‌های نام تجاری را فراموش نکنیم، زیرا این حرکت را با توجه به شرایط عالی می‌کند.
 نماد
Coach-and-Pair ادای احترام به گذشته شرکت است. تمام تجهیزات مرتبط برای چندین سال ایده اصلی کسب و کار بود. مطمئناً همه اینها امروزه اهمیت چندانی ندارد. با این حال، استایل ظریف برند هرمس امتحان خود را پس داده است. به همین دلیل است که نماد کالسکه، حتی به شرطی که اکثر مردم آن را دریافت نکنند، همچنان در لوگوی هرمس باقی می ماند. 
رنگ لوگوی هرمس 
یک انتخاب رنگ تمایل به تک رنگ دارد، در عین حال دارای رنگ نارنجی روشن است. پکیج معروف پرتقال در بین همه مد فروشان معروف است. آنها گاهی اوقات همه لوگوها را به رنگ نارنجی روشن طراحی می کنند یا نشان سفید را روی زمینه نارنجی قرار می دهند. اگر می‌خواهید ببینید که این نشان در پس‌زمینه‌ای متفاوت چگونه خواهد بود، ارزش بارگیری لوگوی هرمس را با فرمت png دارد.این شرکت واقعاً انتخاب رنگ را گرامی می دارد. و فقط از رنگ های طبیعی استفاده می کنند. به عنوان مثال، هر لایه رنگی دستمال گردن ابریشمی چند روز طول می کشد تا خشک شود. و گاهی اوقات طراحان سالها وقت صرف ساختن یک الگوی جدید کردند. همچنین، یک سایه رنگی موجود بیش از چند هزار گزینه دارد. پیچیده ترین الگوی روسری شامل چهل سایه است. ناگفته نماند که هر کدام دست ساز هستند. 
نشان
نشان هرمس 
بدیهی است که لوگوی هرمس نمونه کاملی از یک لوگوی قابل تشخیص است. با این وجود، طراحان اغلب آن را روی لباس نمی‌گذارند. آنها فقط "H" را روی آن قرار می دهند. این یک راه حل عالی برای کفش سگک دار یا چرمی است. و می تواند به یک جزئیات شیک در پشت کیف تبدیل شود. نشان برند هرمس یادآور ریشه های اشرافی این شرکت است و حاکی از سطح لوکسی از کالاهای تولیدی است. و این فقط یک افسانه یا شایعات نیست زیرا هر مورد توسط متخصصان باتجربه ساخته شده است. همچنین به این معنی است که هر مورد یک و تنها است.