پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

همه چیز درباره لوگو مسکات

۱۰ بازديد
برقراری ارتباط عاطفی با مشتریان خود ممکن است یکی از سخت ترین و در عین حال با ارزش ترین کارهایی باشد
که می توانید هنگام راه اندازی کسب و کار خود انجام دهید.
 
طراحی لوگو مسکات چهره کسب و کار شما می تواند شما را از رقبا متمایز کند و مشتریان را بارها و بارها به شما بازگرداند.
 
باور نمی کنید که یک لوگوی مسکات می تواند همه این کارها و بیشتر را انجام دهد؟ یا شک دارید که یک مسکات
بتواند با صنعت خاص شما مناسب باشد؟
 
شاید تعجب کنید که بدانید یک لوگوی مسکات چقدر می تواند همه کاره باشد.
 
مسکات به عنوان یک شخصیت مصور که یک تجارت را نشان می دهد تعریف می شود. می توانید یک مسکات را به
عنوان سخنگوی یا سفیر برند در نظر بگیرید.
 
اینکه مسکات شما در واقع چیست کاملاً به شما و پیامی که می خواهید برای مخاطبان خود ارسال کنید بستگی
دارد. برخی از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند با موجودات افسانه‌ای و چهره‌های انتزاعی همراه شوند، در حالی که
برخی دیگر نسخه‌ای متحرک از یک شخص (به لوگوی وندی فکر کنید) برای نام تجاری خود انتخاب می‌کنند.
 
چیزی که یک مسکات را از انواع دیگر لوگوها متمایز می کند این است که یک شخصیت زنده است که نشان دهنده
یک تجارت است. این به کسب و کار شما شخصیت می بخشد و برند شما را انسانی می کند.

چه کسی از لوگوهای مسکات استفاده می کند؟
وقتی به یک لوگوی مسکات فکر می کنید، احتمالاً به یک شخصیت کارتونی فکر می کنید که جمعیتی را در یک
بازی بیسبال جمع می کند. اما یک لوگوی مسکات می تواند در بسیاری از صنایع کار کند.   بیایید صنایعی را بررسی
کنیم که بازی لوگوی خود را با مسکات ارتقاء داده اند:
 گیمرها
بیشتر اوقات در لوگوهای بازی مسکات می‌بینید. اگر یک گیمر رقابتی هستید، یک مسکات خشن مانند نینجا می
خواهید که به رقبا بگوید منظور شما تجارت است. مانند هر لوگوی دیگری، می‌خواهید خاطره‌انگیز باشد، و مسکات
یک خرس خروشان در درون یک عقاب سر به فلک کشیده گیمر یوتیوب، TimTheTatman، قطعاً چیزی است که به
راحتی فراموش نخواهید کرد. اما همه لوگوهای مسکات گیمرها برای تأثیرگذاری نیازی به قاطعیت ندارند. بازی با
مسکات جن را به عنوان مثال در نظر بگیرید. شمشیر در دست و روبان صورتی در موهایش، این مسکات اینفلوئنسر
بازی نشان دهنده هویت آنلاین او است و توجه طرفداران بازی را به خود جلب می کند. 
تیم های ورزشی 
اگر تا به حال به یک بازی ورزشی رفته باشید، می‌دانید که یک مسکات به راحتی می‌تواند جمعیت و تیم را روی
پای خود بیاورد و عصبانی کند. آرم تیم های ورزشی برای نشان دادن قدرت و روانی حریفان است. فقط نگاهی به
مسکات جکسون‌ویل جگوار بیاندازید که دندان‌های تیز تیغ خود را بیرون می‌کشد و فوکوس لیزری Miami RedHawks.
هیچ کس نمی خواهد با آن بچه ها سر و کله بزند! از سوی دیگر، مسکات یک تیم نباید ترسناک باشد. همچنین می
تواند مانند مسکات بالتیمور اوریولز باشد، که یک کاریکاتور کارتونی از پرنده ای است که کلاه بیسبال بر سر دارد. 
مسکات همچنین برای تیم های ورزشی کار می کند زیرا فرصت خوبی برای کالاهای مارک دار است، مانند کلاه و تی شرت
هایی که با شخصیت مزین شده است.
 باندها
اگرچه مسکات را می توان در هر ژانر موسیقی یافت، بیشتر توسط گروه های راک اند رول، پانک، ایندی و هوی متال
استفاده می شود. لوگوهای گروه تمایل دارند به سمت تاریک (به جمجمه Misfit فکر کنید) و خزنده ("خرس اصلاح
شده" انتزاعی Radiohead) متمایل می شوند. و سپس گروه‌هایی مانند نیروانا هستند که طرحی ساده از یک چهره
خندان گرفته و از زمان ایجاد آن در سال 1991، آن را به نمادی نمادین تبدیل کردند. نسل به نسل 
برندهای مواد غذایی 
اگر همین الان به آشپزخانه خود بروید و بررسی کنید که کدام برندهای غذایی دارای یک مسکات به عنوان لوگوی خود
هستند، ممکن است از تعداد آنها شگفت زده شوید. منطقی است. مسکات‌ها برای خانواده‌ها مناسب هستند و کودکانی
را هدف قرار می‌دهند که سپس والدین خود را مجبور به خرید آن محصول می‌کنند. اگر به برخی از شرکت‌های بزرگ مواد
غذایی مانند Pringles، Quaker، و The Laughing Cow نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که همه آنها یک چیز مشترک دارند:
مسکات آنها لبخند می‌زند. از این گذشته، چه کسی بعد از گاز گرفتن یک پرینگ ترد یا یک کاسه گرم جو دوسر کواکر لبخند نمی زند؟ 
فناوری 
شرکت‌های فناوری به راهی برای عبور از بحث روباتیک و دسترسی به افراد در سطح انسانی نیاز دارند. بعلاوه، مسکات ها
کمک می کنند تا مشخص شود که شرکت های فناوری چه کاری را به روشی سرگرم کننده تر انجام می دهند. مسکات
Docker یک نهنگ به شکل یک کشتی کانتینری را به عنوان یک مثال عالی در نظر بگیرید. و گاهی اوقات یک مسکات
می تواند زندگی خود را در خارج از شرکت انجام دهد. اسنو، بیگانه همیشه خندان Reddit را در نظر بگیرید. چیزی که
زمانی فقط یک doodle در نوت بوک مؤسس Reddit بود، اکنون Snoo، نماینده هر Redditor در سایت است. Bugdroid
زیبای اندروید نیز مشابه است. در ابتدا برای استفاده داخلی برای همه توسعه دهندگان در نظر گرفته شده بود. اما این
طرح به اندازه‌ای ساده بود که نمادین شود و برای مخاطبان بسیار گسترده‌تری نسبت به جامعه‌ای که در ابتدا برای آن
ساخته شده بود جذاب بود. هر دو مسکات Reddit و Android طرح‌های انتزاعی ساده‌ای هستند که به راحتی توسط
همه قابل تشخیص هستند، مهم نیست که چقدر از فن‌آوری آگاه هستید.
 انواع آرم مسکات 
شما یک مسکات می خواهید که نمایانگر هر چیزی باشد که کسب و کار شما نشان می دهد و با مخاطبان هدف شم
ا ارتباط برقرار می کند. ممکن است به نظر سخت برسد که یک چهره برای انجام همه این کارها انجام دهد، اما خوشبختانه،
انواع زیادی از مسکات برای انجام کار وجود دارد. بیایید آنها را بررسی کنیم: 
حیوانات 
حیوانات یک مسکات کلاسیک برای طیف
وسیعی از مخاطبان جذاب هستند و به طور طبیعی می توانند با شخصیت برند کسب و کار شما مطابقت داشته باشند
. گرگ چشم قرمز ترسناک Night Racing چیزهای زیادی در مورد برند این تجارت می گوید. اگر مسکات Night Racing
چیزی زیبا مانند یک تکشاخ پر زرق و برق بود، حال و هوای کاملاً متفاوتی داشت. و همین امر در مورد لوگوی Go Music نیز
صدق می کند. آنها به یک مسکات نیاز داشتند که نشان دهنده حال و هوای تند و مستقل آنها باشد و یک گاو باحال
و غیرمنتظره بهترین راه برای انجام این کار بود. مواقع دیگر، یک لوگوی حیوانات ممکن است فقط یک انتخاب منطقی برای
کسب و کار شما باشد، درست مانند آن که برای Hootsuite بود. پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی به طرز هوشمندانه ای
«هوت» را با یک جغد مرتبط کرد. ساده و موثر. 
چهره های مرموز 
هیچ چیز مانند چهره ای که در رمز و راز پوشانده شده،
فتنه نمی گوید. برخی ممکن است یک مسکات مرموز و غیرقابل شناسایی را برای پنهان کردن هویت واقعی خود انتخاب کنند،
مانند Shroud. پخش‌کننده مشهور اینترنتی توییچ، مسکاتی را که به معنای واقعی کلمه در قالب یک «s» پوشانده شده بود،
انتخاب کرد و با نام بازی‌اش بازی می‌کرد. نکته ای که هنگام انتخاب یک فیگور مرموز به عنوان مسکات خود باید در نظر داشته
باشید این است که تفسیر را به بیننده واگذار می کند که کمی ریسک دارد. اگر مخاطبان شما پیامی را که می‌خواهید منتقل
کنید کاملاً دریافت نکنند، چه؟ اما گاهی اوقات ریسک می تواند ارزش آن را داشته باشد. گروه افسانه ای هوی متال بلک
سبث را به عنوان یک نمونه عالی در نظر بگیرید. یک شخصیت بالدار با شاخ و دم شیطان (که نامش هنری است - ها!) به
نماد باند تبدیل شده است. اکنون هنری نماد رسمی آنهاست که نشان دهنده ماهیت سرکش ژانر موسیقی است. این
افزودنی قدرتمند به هویت بصری Black Sabbath است. به اسمش صادقهساده نگه داشتن کارها به معنای ایمن کردن
نیست. چه نام کسب‌وکار شما "Forest Fairy" یا "Lamp Shade" باشد، تبدیل آن به یک شخصیت زنده و نفس‌گیر یک انتخاب
محکم است. فقط به خرگوش Taskrabbit و پنگوئن اسکیت Pittsburgh Penguins نگاه کنید. هر دو به راحتی به یاد می آیند
و فورا قابل تشخیص هستند. ما در Tailor Brands به مسکات The Yellow Cats که با سازنده لوگوی خود طراحی کرده‌ایم
افتخار می‌کنیم. این گربه نه تنها ظاهری با من ندارد، بلکه منعکس کننده شخصیت کسب و کار است. مسکاتی با شخصیت
زیاد و هویت برند را منتقل می کند؟ این یک مسکات برنده است.
 افراد متحرک 
شما متوجه نیستید که چند مسکات افراد متحرک هستند. بسیاری از آنها، در واقع، عملاً افسانه های زنده هستند.
فقط به وندی یا مستر مونوپولی نگاه کنید. پیرمرد خوش اندام با سبیل با پاپیون و کلاه بالا از سال 1935 به شهرت
جهانی رسیده است. آقای مونوپولی حتی صفحات جالبی درباره او نوشته است. هنگامی که یک مسکات ایجاد می
کنید که زندگی خارج از برند دارد، به طور جدی چشمگیر است! همین امر در مورد چهره سرهنگ سندرز روی لوگوی KFC
نیز صدق می کند (اگرچه او تخیلی نیست، بلکه بنیانگذار زنجیره فست فود است). همانطور که قبلاً گفتیم: ساده نگه دارید!
 محصول زنده شود
اگر به محصول خود افتخار می کنید، چرا آن را مسکات خود نکنید؟ نام تجاری اسنک Planters، آقای بادام زمینی را به مدت
104 سال در کنار نام خود ایستاده بود. یعنی تا زمانی که به لطف اشک های جادویی مرد کول اید، مرد و دوباره به عنوان
یک بچه بادام زمینی متولد شد. (بله، واقعاً این اتفاق افتاد.) سپس شما Poppin Fresh را دارید، که بیشتر با نام Pillsbury
Doughboy شناخته می شود، با کلاه سرآشپز کج شده و روسری زیبای گره خورده اش. اگرچه او ممکن است کوچک باشد
، اما Pillsbury Doughboy به چیزی شبیه به یک شهرت تبدیل شده است - به قدری که او حتی یک سری از محصولات
Doughboy بعد از او ساخته شده است (بعضی از آنها حتی در یک موزه نگهداری می شوند!) به علاوه یک خانواده کامل
(او افتخار می کند). پدر 2). همه اینها
این نکته را ثابت می کند که یک مسکات یک شخصیت زنده خارج از لوگو است. مسکات ها به گونه ای به برند شما شخصیت
می بخشند که هیچ لوگوی دیگری نمی تواند. قبل از انتخاب مسکات چه نکاتی را باید در نظر گرفتهنگامی که به ایجاد لوگوی
مسکات خود فکر می کنید، تعدادی چیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. حضاراگر در صنعت فناوری هستید و در میان
انبوهی از کت و شلوارها قرار می گیرید، احتمالاً مسکات خرگوش صورتی حبابی آدامس حرکت مناسبی برای شما نخواهد
بود. به یاد داشته باشید، شما به یک مسکات نیاز دارید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند و در سطح احساسی به آنها
دسترسی پیدا کند. بنابراین قبل از حرکت به جلو مطمئن شوید که درب قابلمه مناسب است. بچه‌ها، خانواده‌ها و جمعیتی
با روحیه سرگرم‌کننده بهترین گزینه برای موفقیت در مسکات هستند. 
تطبیق پذیری 
لوگوهای مسکات اغلب می توانند جزئیات زیادی در طراحی داشته باشند، به این معنی که ممکن است در تغییر اندازه آنها با مشکل مواجه شوید. ممکن است بخواهید مسکات خود را با یک علامت کلمه جفت کنید یا به سادگی آن را از کارت های ویزیت و سایر مواد مارک که نیاز به چاپ کوچک دارند کنار بگذارید. از طرف دیگر، می توانید از چند شکل هندسی (و هیچ چیز دیگر) برای ایجاد مسکات خود استفاده کنید تا مقیاس بندی آن آسان تر باشد. 
کانال های بازاریابی 
آیا فکر کرده اید که چگونه می خواهید کسب و کار خود را در درجه اول بازاریابی کنید؟ لوگوهای مسکات روی بیلبوردهای بزرگ
یا تابلوهای تبلیغاتی، در تبلیغات تلویزیونی (به مرد کول کمک فکر کنید)، در رویدادهای حضوری و در صفحات رسانه های
اجتماعی عالی عمل می کنند. شاید با مخاطبان هدف خود در YouTube، پست های وبلاگ یا رویدادهای آجری ارتباط برقرار
کنید. هر کدام از کانال های بازاریابی را که انتخاب می کنید، مهم است که در نظر بگیرید که مسکات شما چگونه در آن جا
می شود.اگر بیشتر مراکز بازاریابی شما به عنوان مثال حول محورهای ارائه رسمی و فروش است، ممکن است مسکات
کمتر برای شما مرتبط باشد. 
تعهد
در نظر گرفته شده است که مسکات ها در درازمدت به سخنگوی کسب و کار شما تبدیل شوند، بنابراین تغییر نام تجاری
پس از قرار دادن چهره آنها در جهان بسیار دشوار است. وقتی لوگوی خود را ایجاد می‌کنید، مطمئن شوید که این کار را
با ارزش‌های برند، پیام‌ها و اهداف بلندمدت در ذهن خود انجام می‌دهید – و این که آنها با مسکاتی که شما را نمایندگی
می‌کند همسو باشند.
 به سوی تو
اگر در مورد آن فکر کنید، مسکات ها اساسا اولین کارمند کسب و کار شما هستند. مسکات شما برای تعامل با مخاطبان
و انتشار پیام برند شما سخت کار خواهد کرد. ما سبک های مختلف و صنایع خاصی را که در آن از آرم های مسکات
استفاده می شود پوشش داده ایم. اکنون، این شما هستید که باید لوگوی متناسب با کسب و کار خود طراحی کنید!